Monday, June 22, 2009

Yine 'Sen'siz Olmamak Dilegiyle

Yine ayni gecti o gun
Yine sessiz yine sakin
O dogru insani aramaya
Devam ettikce sanki
Daha bir uzaklastim karsi cinsten
Cogu kiz beni cok sevdigini soyledi
Ama bu sevgi hicbir zaman ask degildi
Bende bugune kadar bir kisiyi sevdim zaten
Sanirim ayri yollardayiz ask ve ben
Ama yine de kismet bir yerde
Yarin hangi kiza rastlayacagin kimin elinde
Hayatindaki her insanin bir sebebi oldugunun bilincinde
Senin hayatindaki yerlerini alirlarken
O hayati guzellestirmek icin cabaladigin her efor
Sevdigin her kisiyi dusundugunde,
Daamarlarindaki kana yansiyacaktir
Yas bir iki aydan 20 olucakken
Daha gercek anlamda birisi tarafindan sevilmemen;
Benimle ask arasinda, o hicbir zaman iyiye gitmeyen iliskinin
Cok guzel bir gostergesi bence
Sorun bende de kaynaklaniyor
Olay ilgi gostermekten ziyade,
O ilgiye karsilik alamamaktan ileri geliyor
Aski gercek anlamda hissettigim kisiye
Onu belli etmesine ederim ederim am yine
Karsilik beklerken yarim kaliyor is
Iste bu yuzden o kalbimin romantik yonu
Her gecen gun korelmekte
Belki de caga ayak uydurmak lazim kimbilir
Herkes artik kalpleriyle degil de
Beyinleriyle asik oldugu bir donemdeyiz
21. yuzyil yeni insan mantaliteleri yaratti
Ve benim icin aski,
O benim ile arasi hic barisik olmayan aski,
Bir kat daha uzaklastirdi
Icimde bir umut var yine tabi ki
Belkide hayatim boyunca surecek bir
Sevgi taneceigi bir umit bu
Birisi tarafindan karsiliksiz sevilebilme umidi
Sevilmek ne kadar zordur bilirim
Insanin kendini degistirmesi de ayni sekilde
Ben bu yolda uzun zaman ugras verdim
Ve hala da veriyorum
Iki sene onceki Aras';a cok farkiyiz bunu bilin
Dedigim gibi her zaman askla biz

Manevi yonu benim icin yoktu hayatin
Ama yine de askin varligina inanmaktayim
Kader kimlere asik olmayi kismet ederse
Hayrini gorsunler

O gunde yani BUGUN'de bulusmak uzere...

Ama yine sakin, yine sessiz,
Yine SENsiz olmamak dilegiyle...

R'US
14 Subat 2002


No comments:

Post a Comment