Monday, June 22, 2009

Oyle Bir Duygu

Guzel bir haatin yepyeni bir baslangici gibi
Gecenin ilerleyen saatlerinde
Guzel bir siir yazmak geldi icimden
Tam da disarda yagmur siddetini arttirirken

O icimdeki duyguyu anlatmak zor,
Guclu, istekli ve bir okadar da arzulu
Bir his bir inanis bu,
Benim karakterimi olusturan,
Bana bircok seyde guven veren
Ve hicbir zaman ipin ucunu birakmamami
Soyleyen bir duygu.

Belki de birseyleri basarmak istememin duygusu kimbilir
Bana cok sevdigim bir kisiden
Gecmis oldugumu dusundugum
Cok derin ve gercekci bir duygu
En akilalmaz seyi bile
Gercege donusturebilecegime inandigim
En inanilmaz seyi inanilir kildigim
Hayatta her turlu zorlugun
Ustesinden gelebilecegimi,
Akilli ve dogru calismayla
Hicbir seyin imkansiz olmadigini
Aradaki olumsuzluklarin aslinda benim
Bu konuda ne kadar istekli
Oldugumu gormek icin ciktigini,
Benim hayatta gorunusumu yansitan,
Ve en onemlisi
Insanin hayattaki en buyuk rakibinin
Aslinda kendisi oldugunu anlatan bir duygu

R'US
24 Ekim 2001
00.30

No comments:

Post a Comment