Monday, June 15, 2009

Yas 27: Bir Yol Ayrimi

Uzun bir aradan sonra siir yazmaya tekrar basladim. Paylasmak guzel bir sey. Arada eskilerden bir demet te sunarim artik...

Yas 27: Bir Yol Ayrimi

Bir tren gelir, bir digeri gider
Hayatta boyle rutin bir sekilde devam eder
Ta ki o an gelir ve
Farkina varirsin bazi seylerin
Tamamen farkli bir hayatin
Seni dort gozle beklediginin

Iste o farkindalikti beni uyandiran
'Hop N'oluyo Len' deyip dayilanan
Vucudumdaki bozulmus o duzeni gidermeye calisan
Hayatla sorf yapmaktan hoslanan ve
Hayata meydan okumaktan artik hic korkmayan

Bazen ufak bir cocukta gorebiliyordum o mutlulugu
O safligi, o naturelligi, o dertsiz tasasiz yasamanin
Verdigi huzuru, butunlugu ve Tanri'ya yaklasmayi
Cunku o cocuk kendi olmayi secmisti ve Tanri huzurunda
Yapabilecegi belki de en kutsal seyi gerceklestirmisti

Bir cocuk gibi olmaliyim
Onun gibi cesur ve dusundugunu cekinmeden ifade edebilen
Icinin o temizligiyle kotu seyleri bilmeyen
Ve hep iyi seyleri yapmayi secen
Icleri sevgi dolu olup o sevgiyi
Karsiliksiz baskasina verebilen

Yas 27, hissettigim bir yol ayrimi
Ben guclu olmayi, dolu dolu yasamayi
Hayattaki amacinin ne oldugunu arastiran
Ama bunun icin herseyi alt ust etmek yerine
Teslimiyete inanan ve kendi olarak yasamayi secen
Bir ben var artik 27de

R. Sanal'in bende yaptigi calismaydi icimdeki kipirdiyi baslatan
O inanisti kitaplarinda okudugum her satirda bagiran
O haykiristi kolitin hayatimi yasamami engellemesine karsi ciktigim
O sevincti mutluluktu icimi dolduran beni hergun costuran

Hazirim, inaniyorum icimdeki gucu kullanmanin onemine
Kendi kendimize pekala da yetecegimize
Sevdiklerimize kocaman sevgilerimizi verebilecegimize
Akil ve vucut arasindaki kopruyu dengede tuttugumuzda
Bizim yeteneklerimizi, yaraticiligimizi aciga cikardigimizda
Korkmadan yasayip gerekirse hayir deyip cikistigimizda
Iste o zaman kendimiz oluyorduk
Iste o zaman tekamule eriyorduk

Degisimi seviyorum ve korkmadan
Karsima cikan herseyi benimsiyorum ve
Ondan birsey cikariyorum
Aslinda bu yol ayrimindaki gidecegim ve sececegim yolu biliyorum
Sadece oluruna birakip olayi zamana birakiyorum anin tadini yasayarak
Mutlu olmayi seciyorum ve pozitif olmayi
27'de kendim olmayi seciyorum
(hayatimin sonuna kadar...)

Aras
11 Haziran 2009
CalTrain SJ-SF Seferi

No comments:

Post a Comment