Monday, June 22, 2009

O Cok Sevdigim Duygu

O cok sevdigim duyguyla doldu yine icim
Onu her gordugumde bende daha ilginc bir duyguydu,
Onu saatlerce takip eden gozlerimde
Inanilmaz bir sicaklikti hissettigim

Gormeyeli daha da guzellesmisti
Cok tatliydi gulusu yine
Yine masum yine icten
Yine cok mu cok sevecen

Tutuldum bu kiza
Yine asik oldum galiba
Cok tatli bakislari bana karsi
Her nekadarda
Bulamadiysam da fazla konusma sansi

Gozleriydi en cok hosuma giden
Onu her gormek istedigimde
Tutuyordu icimden birsey sanki
Ona karsi rahat davranamiyordum bir turlu
Yine gelmisti o istemedigim
Beni tutan kelepceler sanki

Ama onu ne ilk ne de son gorusum
Ona onu ne kadar istedigim gostericegim
Uzaktan gozlemlerimce cok seviliyordu kendisi
Yasindan daha buyuk daha oldundu hareketleri

Su anda keske yanimda olsaydi...
Ona bir cift lafim olacakti.
Onunla konusmak degistiriyordu beni
Sanki oluyordum bambaska biri

O kiz ki bir bakisi bir donusu
O ona cok yakisan turuncu tisortu ile
Bana uzun zaman once yasadigim
O mukemmel, o essiz, o tarifsiz duyguyu
Asik olmayi hatirlatmisti

R'US
16 Temmuz 2002

No comments:

Post a Comment